مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 09:552021-08-07اجتماعي

توزیع و فروش کتب درسی در کتاب فروشی ها انجام نمی شود


معاون پشتیبانی و مدیریت توسعه اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: امسال هیچ گونه توزیع و فروش کتب درسی در کتاب فروشی های استان انجام نمی شود.

- با اشاره به میزان ثبت کتب درسی در استان تا پایان تیرماه امسال، این آمار را 146 هزار دانش آموز عنوان کرد و یادآور شد: این آمار حاکی از آن است که تا به امروز 86 درصد دانش آموزان زنجانی موفق به ثبت کتب درسی خود برای سال تحصیلی جاری شده اند.

وی با اشاره به اینکه فرآیند ثبت نام کتب درسی برای همه مقاطع تحصیلی در استان از 22 فروردین ماه تا 22 خردادماه امسال انجام شده است، افزود: ثبت سفارش کتب دانش آموزان همه مقاطع تحصیلی در استان از طریق سامانه های www.

irtextbook.

ir و www.

irtextbook.

com انجام می شود.

حسنلو ادامه داد: ثبت سفارش کتب درسی برای همه مقاطع تحصیلی در استان شامل مقاطع آمادگی، پیش دبستانی استثنایی، پایه دوم تا ششم دوره ابتدایی، پایه هشتم و نهم دوره متوسطه اول، پیش حرفه استثنایی، پایه های یازدهم و دوازدهم دوره دوم شاخه نظری و کاردانش و استثنایی است.

معاون پشتیبانی و مدیریت توسعه اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان با بیان اینکه همه کتب درسی از طریق این اداره کل در اختیار مدارس و دانش آموزان قرار می گیرد، اظهار کرد: زمانی هم برای اصلاح سفارش کتب دانش آموزان در نظر گرفته شده که این زمان از 12 تیرماه تا پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع و فروش کتب درسی در کتاب فروشی ها انجام نمی شود

توزیع و فروش کتب درسی در کتاب فروشی ها انجام نمی شود