مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 09:402021-08-07سياسي

جهاددانشگاهی در تبدیل دانش به علوم کاربردی ورود یابد


نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی در حوزه های مورد نیاز روز پیشتاز باشد و در تبدیل دانش به علوم کاربردی ورود یابد.

- محمد وحیدی، در گفت و گو با ایسنا با گرامیداشت 16 مرداد ماه، سالروز تشکیل جهاددانشگاهی اظهار کرد: انتظار داریم جهاد دانشگاهی در حوزه های مورد نیاز امروز پیشتاز و در کنار نهادهایی از جمله وزارت علوم، معاونت علمی و فناوری و .

نقش کلیدی خود را در توسعه علم و دانش، بهره گیری آن و تجاری سازی علم و استفاده از فناوری نوین موثر باشد و مسیر تعالی و پیشرفت را دنبال کند و ما نیز در مجلس آماده کمک به مجموعه جهاد هستیم.

وی افزود: در خراسان شمالی نیز نیاز است جهاددانشگاهی در راستای اسناد پایه توسعه استان مشارکت علمی لازم در تبدیل علم به علوم کاربردی استانی را داشته و گام های مناسبی براساس نیاز استان بردارد.

وی ادامه داد: مسئولان جهاددانشگاهی استان باید براساس موقعیت جغرافیایی، فرهنگی و اقتصادی و با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر روند پیشرفت عدالت محور و اقدامات توصیه شده در بیانیه گام دوم انقلاب و نیز سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و الزامات فرهنگی، هدف گذاری مناسبی انجام داده و در راستای اسناد پایه توسعه استان مشارکت علمی لازم در تبدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی در تبدیل دانش به علوم کاربردی ورود یابد

جهاددانشگاهی در تبدیل دانش به علوم کاربردی ورود یابد