مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 08:152021-08-07سياسي

سومین رویداد ملی فهما رسما آغاز به کار کرد


حجت الاسلام والمسلمین ارزانی در آیین رونمایی از پوستر و افتتاح رسمی سومین رویداد ملی فهما در برنامه زنده سیمای خانواده اظهار کرد: فعالیت 26 هزار کانون فرصتی برای انس نسل جوان با مسجد است.

- حجت الاسلام والمسلمین ارزانی در آیین رونمایی از پوستر و افتتاح رسمی سومین رویداد ملی فهما در برنامه زنده سیمای خانواده اظهار کرد: فعالیت 26 هزار کانون فرصتی برای انس نسل جوان با مسجد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، برنامه زنده سیمای خانواده امروز شنبه 16 مرداد میزبان رونمایی از پوستر سومین رویداد ملی فهما با حضور حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور بود؛ با رونمایی از این پوستر سومین رویداد ملی فهما رسما آغاز به کار کرد.

در این برنامه پوستر سومین رویداد ملی فهما به امضای حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و سید محمدرضا حسینیان مجری برنامه سیمای خانواده رسید.

حجت الاسلام ارزانی در این برنامه طی سخنانی ضمن تبریک اعیاد و مناسبت های گذشته و پیش رو اظهار کرد: دهه امامت و ولایت، هفته خانواده و روز خبرنگار را تبریک عرض می کنم و به طور ویژه هفته خانواده را به این برنامه وزین تبریک می گویم، خداوند در قرآن د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین رویداد ملی فهما رسما آغاز به کار کرد

سومین رویداد ملی فهما رسما آغاز به کار کرد