مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 07:252021-08-07پزشكي

اولین عمل جراحی لخته های مزمن منطقه در تبریز انجام شده است


مسئول برنامه ی بیماری عروق ریوی انجمن تخصصی ریه ایران گفت: از شش سال قبل فعالیت درمانگاه تخصصی بیماری های عروق ریوی را در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز آغاز کردیم و اولین مرکز درکشور هستیم که عمل جراحی لخته های مزمن را انجام داده ایم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مسئول برنامه ی بیماری عروق ریوی انجمن تخصصی ریه ایران گفت: از شش سال قبل فعالیت درمانگاه تخصصی بیماری های عروق ریوی را در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز آغاز کردیم و اولین مرکز درکشور هستیم که عمل جراحی لخته های مزمن را انجام داده ایم.

دکتر فرید رشیدی در نشست خبری چهارمین کنگره ی بین المللی فشار خون ریوی و بیماری های عروق ریه اظهار کرد: اولین کنگره در سال 94 از طرف مرکز تحقیقات سل و با همکاری انجمن بیماری های ریوی برگزار شد و سخنرانانی از آمریکا و ترکیه دعوت شدند که انعکاس خوبی داشت.

وی با بیان اینکه سخنرانان از کشورهای مختلف علاقه مند حضور در این کنگره بودند، گفت: در سال 98 ، 10 سخنران را از هفت کشور دعوت کردیم اما شرایط کرونایی فرصتی را فراهم کرد تا کنگره را از طریق فضای مجازی برگزار کنیم و سخنرانان برجسته ای که قبلا برای حضور در کنگره محدودیت داشتند، از طریق فضای مجازی در این کنگره حضور یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین عمل جراحی لخته های مزمن منطقه در تبریز انجام شده است

اولین عمل جراحی لخته های مزمن منطقه در تبریز انجام شده است