مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 07:202021-08-07اقتصادي

حمایت از دامداران با خرید امانی دام ها


مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان با اشاره به اقدامات این صندوق در حمایت از دامداران این استان گفت: در این راستا طرح «دام امانی» در شهرستان دامغان در دست اجراست.

- ایسنا/سمنان مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان با اشاره به اقدامات این صندوق در حمایت از دامداران این استان گفت: در این راستا طرح دام امانی در شهرستان دامغان در دست اجراست.

محمد اکبری 16 مردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این طرح هم اکنون در استان سمنان با مشارکت شرکت تعاونی دیباج گستر دامغان در حال اجراست.

وی با بیان اینکه اجرای طرح دام امانی پنج ماهه است افزود: در اجرای این طرح، با استفاده از تسهیلات صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان، دام های بهره برداران دامی دیباج که از اعضای شرکت دیباج گستر دامغان هستند؛ توسط این شرکت به صورت امانی خریداری شده است.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان افزود: شرکت مجری این طرح در مدت پنج ماه و با استفاده از تسهیلاتی که از صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان دریافت کرده است؛ کار تعلیف و پروار دام های خریداری شده از دامداران را در مجموعه 160 هکتاری این شرکت انجام می دهد که هم اکنون این مهم از سوی شرکت در دست انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از دامداران با خرید امانی دام ها

حمایت از دامداران با خرید امانی دام ها