مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 05:202021-08-07فرهنگي

یزدی ها در پنجمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان خوش درخشیدند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از کسب چند رتبه برتر توسط یزدی ها در پنجمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان کشور خبر داد.

- ، مجید جوادیان زاده اظهار داشت: در این دوره از جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان، فرزانه قنبری از باشگاه بادگیر ابرکوه در بخش بهترین نامه به نویسنده در کشور موفق به کسب رتبه برتر شد.

وی ادامه داد: در بخش باشگاه برتر نیز باشگاه بادگیر از ابرکوه و باشگاه مشق دانایی از مروست حائز رتبه برتر شدند همچنین در بخش فیلم موبایل، مریم زارعی از باشگاه دوستدار کتاب ترکان حائز رتبه برتر شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد افزود: در بخش کتاب فروشی فعال هم خانه کتاب اردکان به کسب رتبه برتر نائل شده است.

به گفته وی، مژگان کمال مهریزی نیز به عنوان دبیرخانه استانی یزد نیز مورد تقدیر و تجلیل در این دوره از جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان قرار گرفت.

گفتنی است؛ پنجمین دوره جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان که از اوایل پاییز سال 1399 فعالیت خود را آغاز کرده بود، به پایان راه رسید و آیین اختتامیه آن با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

هیئت داوران پنجمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان پس از آثار رسیده به دبیرخانه مرکزی، 40 باشگاه، 40 نامه به نویسنده و 40 فیلم کوتاه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزدی ها در پنجمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان خوش درخشیدند

یزدی ها در پنجمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان خوش درخشیدند