مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 04:302021-08-07سياسي

توانایی جهاد دانشگاهی لرستان بارها به اثبات رسیده است


 سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان با بیان اینکه این واحد با جذب اعتماد و واگذاری فعالیت به نیروهای جوان باعث شکل گیری فعالیت های خلاقانه در بخش های مختلف شده است، - ایسنا/لرستان  سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان با بیان اینکه این واحد با جذب اعتماد و واگذاری فعالیت به نیروهای جوان باعث شکل گیری فعالیت های خلاقانه در بخش های مختلف شده است، تصریح کرد: جهاددانشگاهی لرستان می تواند در راستای توسعه استان اقدام کند و این موضوع را بارها به اثبات رسانده است.

دکتر امین سلاحورزیان امروز 16 مردادماه، ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس جهاددانشگاهی، با بیان اینکه این نهاد انقلابی سعی کرده در انجام کارهای بزرگ با منابع محدود نقش مهمی داشته باشد، اظهار کرد: همچنین با جذب اعتماد و واگذاری فعالیت به نیروهای جوان باعث شکل گیری فعالیت های خلاقانه در بخش های مختلف شده است.

وی بیان کرد: در جهاد دانشگاهی سعی شده براساس چشم اندازی که برای خود ترسیم کرده ایم و برخورداری از منابع انسانی متعهد، کارآمد و مؤثر، در توسعه علم، فرهنگ و فناوری، ضمن تعامل سازنده در عرصه ملی و استانی پیشگام باشیم.

سلاحورزیان ادامه داد: در همین راستا در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و فناوری فعالیت می کنیم و خوشبختانه تاکنون نیز موفق عمل کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانایی جهاد دانشگاهی لرستان بارها به اثبات رسیده است

توانایی جهاد دانشگاهی لرستان بارها به اثبات رسیده است