مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 04:102021-08-07سياسي

رسانه ها تریبون مسئولان شده اند


مدیرعامل خانه مطبوعات استان اردبیل گفت: رسانه ها به جای اینکه مسئولان را به چالش بکشند، تربیون یکطرفه و اختصاصی آنها شده اند که خود آفتی بزرگ برای رسانه تلقی می شود.

- حبیب احمدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: وزانت یک رسانه علاوه بر حرفه ای بودن و حرفه ای عمل کردن، بحث مطالبه گری و نهایتا جریان سازی آن است و این نقیصه نیز به طور جدی در نشریات استانی دیده می شود.

مدیر مسئول و صاحب امتیاز نشریه امید اردبیل با اشاره به اینکه بحث عدم مطالبه گری نشریات استانی یکی از مطالب مهم و قابل بحث است، تشریح کرد: اگر هم مطالبه گری در نشریات اردبیل صورت گرفته به صورت دایمی و تاثیر گذار نبوده بلکه به صورت مقطعی و جزیره ای بوده است.

احمدی با بیان اینکه مهمترین چالش در بحث رسانه های مکتوب و چاپی بحث تغییر ذائقه مصرف مخاطبان است، اضافه کرد: رویکرد مخاطبان و به اصطلاح کوچ مخاطبان از رسانه های چاپی به رسانه های بر بستر اینترنت که شامل انواع رسانه های مجازی و آنلاین تا اپلیکیشن های اجتماعی است و ظهور و بروز انواع مولتی مدیاها باعث شده که مخاطبان رسانه های مکتوب به سمت رسانه های مجازی روی بیاورند.

وی با بیان اینکه این موضوع باعث ریزش مخاطبان رسانه های چاپی شده است، تصریح کرد: شاید مهمترین مولفه در این بحث سرعت انتشار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها تریبون مسئولان شده اند

رسانه ها تریبون مسئولان شده اند