مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 02:502021-08-06فرهنگي

خدا تا به حال «ارشا» را نگه داشته بود!


یزدان فتوحی، یکی از دوستان ارشا اقدسی از نبود ایمنی در کار بدلکاری ابراز تاسف می کند و معتقد است تا وقتی شرایط امنی حکمفرما نشود، سازندگان آثار هنری هم باید از ایده آل های خود کوتاه بیایند واز جان بدلکاران مراقبت کنند.

- یزدان فتوحی، یکی از دوستان ارشا اقدسی از نبود ایمنی در کار بدلکاری ابراز تاسف می کند و معتقد است تا وقتی شرایط امنی حکمفرما نشود، سازندگان آثار هنری هم باید از ایده آل های خود کوتاه بیایند واز جان بدلکاران مراقبت کنند.

او که از درگذشت دوست جوان خود بسیار متاثر است، در گفتگو با ایسنا ادامه می دهد: تا به حال هم خدا ارشا را نگه داشته بود چون در کار بدلکاری هیچ امکاناتی برای تامین امنیت نداریم.

فتوحی می گوید: بدلکاری اصولا خطرساز و خطرناک است و بعید است در ایران به این زودی بتوانند امنیتی برای کار بدلکاران ایجاد کنند.

هرچند که ارشا در خارج از کشور دچار حادثه شد ولی ما بدلکارانی مانند پیمان ابدی و امیرحسین خنجری را در ایران از دست داده ایم.

او که سابقه هفت هشت سال دوستی با ارشا اقدسی دارد، اضافه می کند: تا جایی که شنیده ام ارشا در آخرین پروژه خود ارتفاعش را یک متر بالاتر برده بود ولی اگر شرایط ایمنی وجود داشت، هرگز چنین اتفاقی رخ نمی داد چون چپ کردن تخصصش بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدا تا به حال «ارشا» را نگه داشته بود!

خدا تا به حال «ارشا» را نگه داشته بود!