مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 11:302021-08-06سياسي

شعار مردمی بودن در واقعیت هم محقق شود


شعار مردمی بودن باید در واقعیت هم محقق شود.

- ایسنا/زنجان امام جمعه ابهر تاکید کرد: شعار مردمی بودن باید در واقعیت هم محقق شود.

حجت الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز (15 مردادماه) در خطبه های این هفته نماز جمعه ابهر، به مراسم تنفیذ ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: مراسم سیزدهمین تنفیذ ریاست جمهوری در فضایی آکنده از معنویت و صفا برگزار و سخنان رییس جمهور جدید در این مراسم با قوت و صلابت، توام با تواضع و ادب انجام شد.

وی با اشاره به اینکه مهم ترین بخش سخنان رییس جمهور، توجه و تکیه بر اسناد بالادستی است که بیش از دو دهه به آن ها توجه زیادی نشده است، ادامه داد: تاکید موکد بر بیانیه گام دوم انقلاب، نکته برجسته دیگر این سخنرانی بود.

همچنین تاکید و پافشاری بر سر تحقق آرمان های انقلاب و ارزش های انقلابی و نیز التزام به حرکت در این مسیر با شعار ما می توانیم از نکات جالب این سخنان بود که مورد توجه و تحسین رهبر معظم انقلاب قرار گرفت.

خطیب نماز جمعه ابهر، با یادآوری اینکه طبیعی است وقتی این نگاه در رییس قوه مجریه باشد، به هیئت دولت و مدیران ارشد و میانی کشور نیز سرایت کرده و جاری خواهد شد، افزود: بیانات و سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در این مراسم، حاوی نکات مهم و راه گشایی بود که گویا در شرح و تفصیل حکم تنفیذ به ابعاد مختلف مندرج در حکم پرداخته ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار مردمی بودن در واقعیت هم محقق شود

شعار مردمی بودن در واقعیت هم محقق شود