مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 11:252021-08-06بين الملل

تحقیق درباره موارد آزار و تبعیض پلیس شهر فینیکس آمریکا


وزیر دادگستری آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد تحقیقاتی درباره استفاده بیش از حد از زور، رفتار تبعیض آمیز و آزار شهروندان توسط پلیس شهر فینیکس آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مریک گارلند و بین المللی بعد از قتل جورج فلوید شهروند سیاه پوست آمریکایی توسط یک مامور پلیس سفید پوست در شهر مینیاپولیس مطرح شده است.

پیش از این وکلای برجسته حقوق بشر از سراسر جهان بعد از انجام تحقیقات، اعلام کردند که کشتار سیستماتیک و آزار رنگین پوستان غیرمسلح به دست پلیس آمریکا به مثابه جنایت علیه بشریت است که باید تحت قوانین بین المللی مورد تحقیق و پیگرد قرار گیرد.

در همین راستا، نظرسنجی اخیر پایگاه خبری آکسیوس و موسسه نظرسنجی ایپسوس نشان داده است که از هر پنج آمریکایی، تقریباً سه نفر از آن ها با این گزاره موافق هستند که برای دادن حق برابر به سیاه پوستان باید ایجاد تغییرات ادامه پیدا کند .

همچنین طبق نتایج این نظرسنجی، احتمال اینکه مأمور پلیسی در مواجه با یک سیاه پوست، سلاح خود را از غلاف خارج کند سه برابر بیشتر از زمانی است که با یک سفیدپوست مواجه شود.

نتایج این نظرسنجی نشان داد که فقط 35 درصد از آمریکایی ها معتقدند تظاهرات ضدنژادپرستی در آمریکا که خرداد ماه یکمین سالگرد آن برگزار شد، توانسته تأثیر مثبتی بر روی جامعه این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیق درباره موارد آزار و تبعیض پلیس شهر فینیکس آمریکا

تحقیق درباره موارد آزار و تبعیض پلیس شهر فینیکس آمریکا