مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 09:052021-08-06ورزشي

مصاف حساس و سنتی تانک روس و اسنایدر آمریکایی در فینال المپیک


چهره نفرات راه یافته به فینال اوزان 65 و 97 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک توکیو مشخص شد.

- چهره نفرات راه یافته به فینال اوزان 65 و 97 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک توکیو مشخص شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پایان رقابت های مرحله نیمه نهایی اوزان 65 و 97 کیلوکرم کشتی آزاد المپیک توکیو، چهره نفرات راه یافته به فینال این اوزان مشخص شد.

در جریان دو دیدار نیمه نهایی وزن 65 کیلوگرم، حاجی علی یف دارنده 3 طلای جهان و یک برنز المپیک از آذربایجان در یک مبارزه دیدنی و جذاب 12 بر 5 از سد باجرانگ دارنده مدال نقره جهان از هند گذشت و فینالیست شد.

در دیگر دیدار نیمه نهایی این وزن اتوگورو دارنده مدال طلای جهان از ژاپن در یک مبارزه دشوار با نتیجه 3 بر 2 از سد گاژی مراد رشیداف دارنده مدال طلای جهان از روسیه گذشت و فینالیست شد.

همچنین در جریان برگزاری دیدارهای نیمه نهایی وزن 97 کیلوگرم، عبدالرشید سعدالله یف دارنده 5 طلای جهان و المپیک و ملقب به تانک روس مقابل رینرز سالاس پرز از کوبا با یک کشتی حساب شده با نتیجه 4 بر صفر پیروز شد و به فینال رسید.

در دیگر مبارزه نیمه نهایی وزن 97 کیلوگرم، کایل اسنایدر دارنده مدال های طلای جهان از آمریکا که او نیز هم0ون دیگر کشتی گیران آمریکا از آمادگی بالای بدنی برخوردار بود، مقابل سلیمان کارادنیز دارنده مدال های طلا و نقره اروپا از ترکیه به ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصاف حساس و سنتی تانک روس و اسنایدر آمریکایی در فینال المپیک

مصاف حساس و سنتی تانک روس و اسنایدر آمریکایی در فینال المپیک