مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 07:152021-08-06سياسي

در انتخاب شهرداران و دهیاران مصلحت عمومی در نظر گرفته شود


اعضای شوراها در نخستین گام مسئولیت خود که انتخاب شهردار و دهیار است، فارغ از هرگونه اعمال سلیقه شخصی و با در نظر گرفتن مصلحت عمومی و شایستگی های فردی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کامفیروز، حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی زاده ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سراسر اندوه محرم و با اشاره به هفته امر به معروف و نهی از منکر، راجع به این دو فریضه مهم الهی گفت: امام حسینی که قرن ها است برای او نه تنها شیعیان بلکه آزادگان جهان گریه و عزاداری می کنند، هدف از قیام خویش را امر به معروف و نهی از منکر بیان می کند.

وی افزود: ما انسان ها مصون از خطا نبوده و نیستیم، پس اگر یک نیروی تذکر دهنده و بازدارنده در کنار ما وجود نداشته باشد، فساد جامعه را در بر خواهد گرفت، کما اینکه در برخی نقاط به وضوح می توانیم این مسئله را مشاهده کنیم.

حجت الاسلام تقی زاده تاکید کرد: اگر به دنبال جامعه ای امن و سالم برای خانواده خود و فرزندانمان هستیم، راهی جز احیای امر به معروف و نهی از منکر، با زبان نرم و خوب نداریم.

وی درباره تحلیف اعضای جدید شوراهای شهر و روستا، بیان داشت: ما ضمن آرزوی توفیق از درگاه خداوند برای اعضای جدید شورای شهر و روستا و سربلندی آن ها در این مسئولیت خطیر، از این اعضای محترم تقاضا داریم که در اولین گام مسئولیت خود که انتخاب شهردار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در انتخاب شهرداران و دهیاران مصلحت عمومی در نظر گرفته شود

در انتخاب شهرداران و دهیاران مصلحت عمومی در نظر گرفته شود