مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 11:402021-08-05سياسي

محمدتقی عظیمی رییس شورای شهر خمین شد


محمدتقی عظیمی به عنوان رییس شورای اسلامی شهر ششم خمین برای یک سال انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر پنجشنبه در آیین تحلیف هفت عضو شورای اسلامی شهر خمین محمدتقی عظیمی به عنوان رییس شورای اسلامی شهر ششم خمین برای یک سال انتخاب شد.

در ادامه این نشست احمد طهرانی، فرماندار خمین در این نشست گفت: درآمدزایی و گرفتن عوارض شهری یکی از چالش های شهرداری ها است و استفاده درست از منابع برای طرح های عمرانی شهری سبب رضایتمندی شهروندان می شود.

مدیریت شهری خمین کارآمد بوده است وی، با تقدیر از شورای شهر پنجم خمین بیان کرد: مدیریت شهری خمین در دوران مذکور اقدامات فرهنگی، اجتماعی و عمرانی متعددی را در شهر انجام داد که از نظر مسئولان و شهروندان قابل قبول است و موجب رضایتمندی نسبی مردم شده است.

فرماندار خمین با اشاره به برگزاری ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان، گفت: این انتخابات با تلاش هیأت اجرایی و نظارت و با هدف صیامت از آرای مردم و حقوق نامزدها بدون هیچ گونه نارضایتی و شکایتی بر اساس شاخص های وزارت کشور برگزار شد.

بازنگری طرح جامع شهری از مهمترین اولویت های شورای شهر خمین باشد طهرانی، حاشیه نشینی، بازنگری طرح جامع شهری و ساماندهی دست فروشان و وانت بارهای میوه فروش را مهمتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدتقی عظیمی رییس شورای شهر خمین شد

محمدتقی عظیمی رییس شورای شهر خمین شد