مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 07:552021-08-05سياسي

شورای ششم شهر به پدیده مسکن نایابی در همدان توجه کند


مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر همدان با حضور فرماندار برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم که پنجشنبه 14 مردادماه برگزار شد، فرماندار همدان بیان کرد: امیدواریم اعضای دوره ششم شورای شهر همدان با تمام توان و تلاش منشأ خیر برای شهر همدان باشند.

محمدعلی محمدی ضمن قدردانی از اعضای پنجمین دوره شورای شهر همدان اظهار کرد: این اعضا تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و توسعه شهر گذاشتند.

اعضای ششمین دوره شورا بدانند جای پای چه کسی می گذارند وی خطاب به اعضای دوره ششم شورای شهر گفت: اعضای ششمین دوره شورای شهر همدان بدانند جای پای چه کسی می گذارند، در طول تاریخ کمتر شهری مانند همدان مدنیت داشته است، این شهر با اجتماعی که در آن شکل گرفته مدنیت را به دنبال داشته است.

محمدی ادامه داد: همدان در طول تاریخ بارها مورد هجمه و حمله قرار گرفته اما باز هم سرپا شده است، اعضای دوره ششم شهر، تاریخ را بنگرند تا بدانند جایگاه همدان و هگمتانه کجا بوده است این شهر زادگاه امیران و 8 هزار شهید گلگون کفن است اعضای شورای شهر بدانند جا پای این بزرگواران و شهدایی می گذارند که از همه چیز خود گذشتند تا ما امروز برقرار باشیم.

مسئولیت سنگینی بر دوش اعضای شورای ششم است وی با بیان اینکه مسئولیت بسیار سنگینی بر دوش اعضای شورای شهر است، تصریح کرد: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ششم شهر به پدیده مسکن نایابی در همدان توجه کند

شورای ششم شهر به پدیده مسکن نایابی در همدان توجه کند