مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 04:402021-08-05سياسي

مراسم تحلیف اعضای شورای ششم شهر شیراز برگزار شد


با حضور مقام های ارشد استان فارس و شهرستان شیراز، مراسم تحلیف اعضای دوره ششم شورای اسلامی شیراز، برگزار شد.

- ایسنا/فارس با حضور مقام های ارشد استان فارس و شهرستان شیراز، مراسم تحلیف اعضای دوره ششم شورای اسلامی شیراز، برگزار شد.

صبح پنجشنبه 14 مرداد و با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، رییس کل دادگستری، مدیرکل اطلاعات و شماری از مقام های ارشد فارس و فرماندار و جمعی از مدیران شهرستانی، مراسم تحلیف و ادای سوگند 13 عضو دوره ششم شورای اسلامی شهر شیراز برگزار شد.

فرماندار شیراز در این مراسم با بیان اینکه انتخابات یکی از دستاوردهای مهم جمهوری اسلامی در حوزه سیاسی-اجتماعی است، گفت: اگرچه برگزاری 40 دوره انتخابات در ایران دارای شرایط خاصی بوده اما ششمین دوره انتخابات شورای شهر و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شرایط ویژه تری برگزار شد.

او با بیان اینکه حاکمیت بیماری کرونا بسیاری از ابعاد انتخابات از جمله مشارکت مردمی، همکاری نیروی انسانی و تامین امکانات و تجهیزات را تحت الشعاع قرار داد، افزود: افزایش هزینه های ناشی از این بیماری نیز به سهم خود در این باره تاثیرگذار بود.

فرماندار شیراز همچنین با بیان اینکه تبعات ناشی از جنگ اقتصادی، تبلیغات معاندین و تحریم مسئله انتخابات را تحت الشعاع قرار داده بود، عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تحلیف اعضای شورای ششم شهر شیراز برگزار شد

مراسم تحلیف اعضای شورای ششم شهر شیراز برگزار شد