مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 18:052021-08-04پزشكي

بی حرمتی به خبرنگاران هرمزگانی در مرکز واکسیناسیون گمرک


شماری از خبرنگاران هرمزگانی که برای دریافت واکسن بر اساس پیامک ارسالی از دانشگاه علوم پزشکی به پایگاه واکسیناسیون شهید رجایی بندرعباس وابسته به اداره کل گمرک، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در حالی که بعدازظهر امروز شماری از اهالی رسانه هرمزگان طبق نوبت قبلی قرار و پیامک ارسالی از سوی دانشگاه علوم پزشکی برای تزریق واکسن سلامت حاضر در این مرکز نیز دست از کار کشیده و این مرکز تعطیل شود.

این بی نظمی در روند واکسیناسیون خبرنگاران هرمزگانی در حالی رخ می دهد که هرمزگان در شرایط بسیار سخت کرونایی بسر می برد و شمار زیادی از اهالی رسانه تاکنون به کرونا مبتلا شده و شرایط سختی را طی کرده اند و اکنون که بر اساس سند ملی واکسیناسیون، نوبت به تزریق واکسن به آنها رسیده، عملا شاهد توهین، بد رفتاری و بی برنامگی در روند واکسیناسیون آنان هستیم.

خبرنگاران هرمزگانی به دلیل شرایط و نوع فعالیت کاری خود، روزانه در برنامه های متعدد خبری حضور می یابند و واکسیناسیون آنان می تواند در قطع چرخه انتقال کرونا نیز موثر باشد.

استانداری هرمزگان: با عامل این بی احترامی برخورد می کنیم برخورد زشت و زننده عصر امروز مدیر روابط عمومی گمرک با خبرنگاران با واکنش معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان و مدیرکل روابط عمومی استانداری مواجه و مقرر شد رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی حرمتی به خبرنگاران هرمزگانی در مرکز واکسیناسیون گمرک

بی حرمتی به خبرنگاران هرمزگانی در مرکز واکسیناسیون گمرک