مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 13:452021-08-04بين الملل

جنبش نُجَباء ششمین بازیگر معرکه جولان خواهد بود


یک اندیشکده صهیونیستی با بررسی ابعاد پیام نُجَباء در تالیف کتابی با موضوع بلندی های جولان، این جنبش مقاومت را ششمین بازیگر معرکه جولان اشغالی توصیف کرد.

- به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه ای نُجَباء در ایران، یک اندیشکده صهیونیستی با بررسی ابعاد پیام نُجَباء در تالیف کتابی با موضوع بلندی های جولان، این جنبش مقاومت را ششمین بازیگر معرکه جولان اشغالی توصیف کرد و به سران این رژیم هشدار داد که در جنگ احتمالی آینده، تمام محور مقاومت فعال خواهد شد.

اندیشکده صهیونیستی هرتزلیا موسوم به انستیتو بین المللی مبارزه با تروریسم (ICT) با انتشار گزارشی به قلم میشائل باراک، رونمایی مقاومت اسلامی نُجَباء از کتاب أهمیه منطقه الجولان الإستراتیجیه من منظور أمن اسراییل وبقائها را نشانه عزم این جنبش برای مشارکت در کارزار آینده علیه اسراییل ارزیابی کرد.

این اندیشکده با انتخاب عنوان نُجَباء، ششمین بازیگر در آینده ی بلندی های جولان ، آورده است: مراسمی که جنبش نُجَباء در ساختمان ریاست جمهوری ایران برای رونمایی از کتاب جولان برگزار کرد، از طرفی یک نوع جنگ روانی علیه اسراییل بود و از طرف دیگر، اهمیت نُجَباء برای ایران به عنوان نیرویی کمکی در نبرد آینده جولان را نشان داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش نُجَباء ششمین بازیگر معرکه جولان خواهد بود

جنبش نُجَباء ششمین بازیگر معرکه جولان خواهد بود