مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 10:452021-08-04اقتصادي

30 هزار میلیارد تومان برای مدرسه سازی هزینه شده است


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: در چهارسال اخیر در ردیف های اعتباری مجموعاً 30 هزار میلیارد تومان در مدرسه سازی هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، مهراله رخشانی مهر رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در دیدار با دست اندرکاران مؤسسات خیریه، با قدردانی از مشارکت آنها در عرصه مدرسه سازی، اظهار کرد: با علم به نقش مهم و زیربنایی آموزش و پرورش در توسعه و پیشرفت جامعه، بسیاری از خیّرین حقوقی و نهادهای اقتصادی، در راستای عمل به مسؤولیت اجتماعی، مدرسه سازیم را هدف فعالیت های خود قرار داده اند.

وی با یادآوری آسیب های ناشی از زلزله کرمانشاه و سیل های سال 1398 در چند استان کشور، خاطر نشان کرد: علی رغم وسعت و حجم درگیری مناطق در این سوانح، با مشارکت گسترده خیرین، بازسازی مدارس به خوبی انجام شد و علاوه برآن توانستیم بسیاری از مدارس دیگر را بهسازی و نوسازی کرده و یا فضاهای جدید احداث کنیم، به طوری که در استان کرمانشاه متوسط سرانه فضای آموزشی 1.

2 مترمربع افزایش یافته است.

رخشانی مهر با بیان اینکه در چهارسال اخیر در ردیف های اعتباری مجموعاً 30 هزار میلیارد تومان در مدرسه سازی هزینه شده است، افزود: با رشد مشارکت خیرین نیکوکار، طی این سال ها، علاوه بر این که آمار مدارس فرسوده از 30 درصد به 19.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 هزار میلیارد تومان برای مدرسه سازی هزینه شده است

30 هزار میلیارد تومان برای مدرسه سازی هزینه شده است