مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 09:252021-08-04حوادث

رهایی محکوم به قصاص نفس پس از 14 سال با رضایت ولی دم


دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی گفت: با پیگیری همکاران دستگاه قضایی و رضایت اولیای دم مقتول پرونده قصاص نفس مددجوی زندان تبریز پس از 14 سال منجر به رضایت شد.

- به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان شرقی، بابک محبوب علیلو اظهار داشت: زندانی محکوم به قصاص نفس پس از 14 سال با رضایت ولی دم از مجازات رهایی یافت.

وی افزود: این زندانی به جرم قتل عمد به مجازات قصاص نفس محکوم شده بود و بیش از 14 سال در زندان محبوس است.

دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی ادامه داد: با پیگیری های مکرر و تلاش اکیپ اخذ رضایت مجموعه دادسرا و زندان، ولی دم مقتول با حضور در دفتر دادستانی تبریز رضایت خود را نسبت به محکوم علیه اعلام کرد.

وی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش ها و زحمات مجدانه همکاران قضایی دادسرای تبریز، مدیر، مددکاران و همیاران شورای حل اختلاف زندان تبریز و ریش سفیدان محل، ادامه داد: مشارکت و ورود ریش سفیدان و معتمدین محل به این امر خیر بسیار مؤثر و سازنده بوده و قابل قدردانی است.

علیلو اضافه کرد: ایجاد صلح و سازش و اصلاح ذات البین از ارزشهای دینی و معیارهای اخلاقی بوده که اگر در جامعه نهادینه شده و روحیه سازش و برادری مبنای عمل آحاد جامعه قرار گیرد قطعاً موجب ارتقای امنیت روانی و توسعه اخلاق و معنویت در میان شهروندان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی محکوم به قصاص نفس پس از 14 سال با رضایت ولی دم

رهایی محکوم به قصاص نفس پس از 14 سال با رضایت ولی دم