مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 09:152021-08-04فرهنگي

رنگ تابستان در نگارخانه رسول مهر


نمایشگاه رنگ تابستان در نگارخانه رسول مهر واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از 12 تا 17 مرداد ماه از ساعت 12 الی 18 عصر پذیرای هنرمندان و عموم هنردوستان گرامی می باشد.

- واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از 12 تا 17 مرداد ماه از ساعت 12 الی 18 عصر پذیرای هنرمندان و عموم هنردوستان گرامی می باشد.

نمایشگاه هنرهای تجسمی رشته نقاشی با عنوان رنگ تابستان امروز سه شنبه 12 مرداد ماه توسط احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و با حضور میثم مرادی معاونت هنری این اداره با هنربانی (کیوریتوری) بهداد نجفی در نگارخانه رسول مهر گشایش یافت.

بهداد نجفی که خود نیز با چهار اثر در این نمایشگاه شرکت کرده است در گفتگو با ایرنا گفت این رویداد هنری چهارمین نمایشگاهی است که وی از ابتدای سال جاری تاکنون برگزار نموده و قصد دارد این مسیر را با برگزاری یک نمایشگاه گروهی با حضور هنرمندان صاحب نام در هر ماه ادامه دهد.

وی وجه تسمیه نمایشگاه را همزمانی با فصل رنگارنگ تابستان و اهمیت ویژه عنصر رنگ در هنرهای تجسمی به ویژه نقاشی عنوان نمود.

نجفی برپایی و افتتاح هم زمان نمایشگاه رنگ تابستان به صورت حضوری و مجازی را از ویژگی های قابل توجه این رویداد عنوان نمود که در شرایط فعلی موجب تسهیل بازدید هنرمندان و هنردوستان از مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنگ تابستان در نگارخانه رسول مهر

رنگ تابستان در نگارخانه رسول مهر