مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 07:502021-08-04ورزشي

وبینار آموزشی «سوژه یابی ورزشی» برگزار می شود


فرهنگسرای تخصصی رسانه با همکاری انجمن خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان ورزشی وبینار آموزشی «سوژه یابی ورزشی» را روز پنج شنبه- 14 مرداد ساعت 10 صبح با حضور محمد آقایی فرد برگزار می کند.

- ایسنا/اصفهان فرهنگسرای تخصصی رسانه با همکاری انجمن خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان ورزشی وبینار آموزشی سوژه یابی ورزشی را روز پنج شنبه- 14 مرداد ساعت 10 صبح با حضور محمد آقایی فرد برگزار می کند.

مدیر فرهنگسرای رسانه با اعلام این خبر، اظهار کرد: وبینار سوژه یابی در ورزش به معرفی تکنیک های یافتن سوژه های ورزشی و چگونگی انتشار آن در رسانه ها می پردازد.

فاطمه شفیعی افزود: اخبار ورزشی همیشه طرفداران ویژه خود را دارد و از صفحات پر خواننده رسانه ها محسوب می شود، بنابر این یافتن سوژه جذاب و سوژه ای که از بین انبوه اخبار نظر مخاطب را جلب کند کار ویژه ای است که در این وبینار به آن پرداخته می شود.

وی با بیان اینکه محمد آقایی فرد روزنامه نگار حرفه ای ورزشی و برنامه ساز تلوزیونی برنامه های ورزشی مدرس این دوره است، گفت: این وبینار آموزشی نخستین جشنواره تخصصی ورزشی نویسان استان اصفهان است و به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر حضور در کارگاه تعلق می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علاقه مندان برای شرکت در وبینار می توانند، مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر و کد مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار آموزشی «سوژه یابی ورزشی» برگزار می شود

وبینار آموزشی «سوژه یابی ورزشی» برگزار می شود