مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 05:552021-08-04اجتماعي

هدایت تحصیلی بیش از 73 هزار دانش آموز خوزستانی


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به تعداد دانش آموزان هدایت شده امسال، گفت: هدایت تحصیلی بیش از 73 هزار و 562 دانش آموز پایه نهم برای ورود به پایه دهم در رشته های دوازده گانه صورت گرفته است.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به تعداد دانش آموزان هدایت شده امسال، گفت: هدایت تحصیلی بیش از 73 هزار و 562 دانش آموز پایه نهم برای ورود به پایه دهم در رشته های دوازده گانه صورت گرفته است.

کوروش مودت در گفت وگو با ایسنا در خصوص فرآیند هدایت تحصیلی، اظهار کرد: هدایت تحصیلی در دوره متوسطه در واقع هدایت دانش آموزان به مناسب ترین شاخه یا رشته تحصیلی بر اساس استعداد و علاقه آن ها و به تناسب امکانات و نیازهای کشور است.

وی افزود: فرآیند هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم متوسطه با هدف راهنمایی و مشاوره دانش آموزان، در انتخاب رشته تحصیلی، با توجه به علاقه مندی ها و توانایی های دانش آموز توسط مشاوران مربوطه انجام می شود.

هدایت تحصیلی پایه نهم براساس تکمیل فرم های موجود از طریق سامانه همگام است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اهمیت توجه به بازار کار رشته ها در فرآیند هدایت تحصیلی، تصریح کرد: در فرآیند هدایت تحصیلی، باید به توانایی های شخصی، ویژگی رشته های تحصیلی موجود و بازار کار رشته ها توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدایت تحصیلی بیش از 73 هزار دانش آموز خوزستانی

هدایت تحصیلی بیش از 73 هزار دانش آموز خوزستانی