مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 03:202021-08-03اقتصادي

رونق پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی سربیشه


یکی از واحدهای بزرگ فعال استخر پرورش ماهی در سال گذشته اقدام به رهاسازی 10 هزار قطعه ماهی تیلاپیا  و 10 هزار ماهی کپور کرده که باعث اشتغالزایی 4 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی  مدیر جهاد کشاورزی سربیشه گفت: یکی از واحدهای بزرگ فعال استخر پرورش ماهی در سال گذشته اقدام به رهاسازی 10 هزار قطعه ماهی تیلاپیا  و 10 هزار ماهی کپور کرده که باعث اشتغالزایی 4 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شده است.

مریم جوادی بایگی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان سربیشه دارای 17 باب استخر فعال پرورش ماهی است، لذا پرورش ماهیان گرمابی در دستور کار مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قرار گرفته است.

وی افزود: یکی از واحدهای بزرگ فعال استخر پرورش ماهی در سال گذشته اقدام به رهاسازی 10 هزار قطعه ماهی تیلاپیا و 10 هزار ماهی کپور کرده که باعث اشتغالزایی 4 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شده است.

جوادی بایگی گفت: ماهی کپور از ماهیانی است که از کرم ها، سخت پوستان، نوزاد حشرات و تخم ماهیان تغذیه می کند و همچنین می توان گفت که ماهی هایی که به صورت پرورشی هستند و یا این که مورد صید قرار می گیرند باید از طعمه های شیرین استفاده شود تا رشد خوبی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی سربیشه

رونق پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی سربیشه