مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 11:352021-08-03اقتصادي

وضعیت آوج تحت کنترل و مدیریت است/ 4 تیم جست وجو به دنبال یافتن مفقودان


فرماندار آوج با اشاره به سیلاب شدید شب گذشته در این شهرستان اظهار کرد: شهرستان آوج در حال حاضر کاملاً تحت کنترل و مدیریت است و مسائل و مشکلات در حال حل وفصل هستند.

- نصرت الله علیرضایی، فرماندار شهرستان آوج در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین گفت: در پی بارندگی های شدید و وقوع سیلاب در شهرستان آوج، در حوزه های راه، گاز و برق یک روستا در شهرستان آوج دچار مشکل شد.

وی ادامه داد: میزان بارندگی ها در این شهرستان 37 میلی متر بود که موجب وقوع سیلاب شد و خساراتی را به بار آورد، این سیلاب چند روستای بخش مرکزی و چند روستای بخش آبگرم را درگیر کرد، بیشترین بارندگی و خسارت ما نیز مربوط به خسارت مالی و خسارت به ابنیه، مزارع و کشاورزی در روستای شهیدآباد بود.

علیرضایی افزود: شهرستان آوج در حال حاضر کاملاً تحت کنترل و مدیریت است و مسائل و مشکلات در حال حل وفصل هستند.

فرماندار شهرستان آوج اظهار کرد: خسارت جانی این سیلاب مربوط به روستای وروق در شهرستان آوج بود که در این روستا 3 فوتی و 1 مفقودی داشتیم و در روستای شهیدآباد نیز 1 مفقودی داشتیم که در مجموع، سیلاب 3 فوتی و 2 مفقودی در شهرستان آوج بر جای گذاشت که عملیات جستجو برای یافتن این 2 مفقودی از طریق 4 تیم جست وجو و سگ های زنده یابی که از استان به این منطقه اعزام شده اند، ادامه دارد، اما متأسفانه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت آوج تحت کنترل و مدیریت است/ 4 تیم جست وجو به دنبال یافتن مفقودان

وضعیت آوج تحت کنترل و مدیریت است/ 4 تیم جست وجو به دنبال یافتن مفقودان