مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 09:452021-08-03سياسي

محمدسرور رجایی هم مشکلات افغانستانی های مقیم ایران را داشت


دبیرکل نهاد کتابخانه ها در گرامیداشت محمدسرور رجایی گفت: او هم مانند بسیاری از افغانستانیها مشکلات قانونی، اداری و بانکی داشت و متاسفانه کوتاهی زیاد در حق افغانستانیهای ایران شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، مراسم یادبود نویسنده، پژوهشگر و شاعر فارسی زبان، زنده یاد محمد سرور رجایی عصر دیروز دوشنبه 11 مرداد با حضور علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و جمعی از فعالان فرهنگی و شاعران داخلی و خارجی، در قالب جلسات محافل ادبی نهاد کتابخانه های عمومی به صورت مجازی برگزار شد.

علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در این مراسم با تسلیت به مناسبت درگذشت محمدسرور رجایی و گرامیداشت یاد و خاطره وی طی سخنانی گفت: حدود 3 ماه پیش در همین اتاق که این برنامه درحال برگزاری است، در جلسه ای با مرحوم رجایی قرارهایی گذاشتیم تا درباره مسائل فرهنگی مربوط به کودکان عزیز افغانستانی که در ایران ساکن هستند، فعالیت هایی در نهاد آغاز شود.

قرار شد مجله باغ را که پیشتر حدود 69 شماره اش را به سختی منتشر کرده بودند، به کمک نهاد منتشر کنند تا در اختیار کودکان افغانستانی قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدسرور رجایی هم مشکلات افغانستانی های مقیم ایران را داشت

محمدسرور رجایی هم مشکلات افغانستانی های مقیم ایران را داشت