مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 08:202021-08-03ورزشي

آقاکوچکی: بسکتبال باویلچر ایران در پارالمپیک زنگ تفریح نخواهد بود


سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با بیان این که در بازیهای پارالمپیک توکیو زنگ تفریح سایر تیم ها نخواهیم بود، گفت: در پارالمپیک توکیو علاوه بر این که به دنبال حضور شایسته هستیم و نیم نگاهی هم به کسب سکو خواهیم داشت.

- سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با بیان این که در بازیهای پارالمپیک توکیو زنگ تفریح سایر تیم ها نخواهیم بود، گفت: در پارالمپیک توکیو علاوه بر این که به دنبال حضور شایسته هستیم و نیم نگاهی هم به کسب سکو خواهیم داشت.

عباس آقاکوچکی در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت تیم ملی بسکتبال با ویلچر در اردوی ششم اظهار کرد: اردوی ششم تیم ملی بسکتبال باویلچر مردان با حضور 12 بازیکن اعزامی به توکیو از هفتم مرداد در اصفهان آغاز شده و تا 15 مرداد ادامه دارد، در این اردو تمرکز اصلی بیشتر روی کارهای گروهی و مرور تاکتیک های حمله و دفاع است تا تیم را کم کم برای شرکت در بازیهای پارالمپیک آماده کنیم.

وی گفت: برای آماده سازی بهتر تیم دو بازی تدارکاتی با بازیکنان منتخب مخابرات اصفهان در این اردو پیش بینی شده تا با بررسی نقاط ضعف بازیکنان و تقویت نقاط قوت، هماهنگی لازم را بین بازیکنان داخلی و لژیونرهای تیم ایجاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقاکوچکی: بسکتبال باویلچر ایران در پارالمپیک زنگ تفریح نخواهد بود

آقاکوچکی: بسکتبال باویلچر ایران در پارالمپیک زنگ تفریح نخواهد بود