مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 08:102021-08-03سياسي

جهاد دانشگاهی،نهادی کم هزینه و پربهره با رویدادهای متنوع برای دانشجویان


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در نشست خبری که در آستانه چهل و یکمین سالگرد تأسیس این نهاد و روز خبرنگار برگزار شد، گفت: جهاد دانشگاهی در طول چند دهه فعالیت نشان داده است که نهادی کم هزینه و پربهره است و رویدادهای متنوعی را برای دانشجویان با علایق مختلف برگزار می کند.

- معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در نشست خبری که در آستانه چهل و یکمین سالگرد تأسیس این نهاد و روز خبرنگار برگزار شد، گفت: جهاد دانشگاهی در طول چند دهه فعالیت نشان داده است که نهادی کم هزینه و پربهره است و رویدادهای متنوعی را برای دانشجویان با علایق مختلف برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عیسی علیزاده، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی ضمن تبریک سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی و روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره دو خبرنگار فقید خبرگزاری های ایسنا و ایرنا گفت: اگر عنوان کنیم که جهاد دانشگاهی نهادی فرهنگی، برخاسته از انقلاب اسلامی است، ادعای گزافی نیست.

در حوزه های مختلفی که مشغول فعالیت هستیم و رویکردهای فرهنگی را با جدیت دنبال می کنیم.

به نظر می رسد توسعه فناوری کشور نیز مستلزم توسعه فرهنگی است.

احساس نزدیکی خاصی با اصحاب رسانه داریم، زیرا تنها نهادی هستیم که در دل خود 3 رسانه ایسنا، ایکنا و سیناپرس را جای داده است و در طول سال نیز تعامل بسیار خوبی با اصحاب رسانه داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی،نهادی کم هزینه و پربهره با رویدادهای متنوع برای دانشجویان

جهاد دانشگاهی،نهادی کم هزینه و پربهره با رویدادهای متنوع برای دانشجویان