مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 06:402021-08-03اقتصادي

تعطیل شدن دامداری گیلان در صورت بی توجهی به مشکلات دامداران


مشکلات موجب می شود که دامداران دامهایشان را به کشتارگاه بفرستند و در این صورت دیگر نوش داروی مسئولین مربوطه به درد دامدار نخواهد خورد.

- ایسنا/گیلان مدیر اتحادیه دامداران گیلان گفت: مشکلات موجب می شود که دامداران دامهایشان را به کشتارگاه بفرستند و در این صورت دیگر نوش داروی مسئولین مربوطه به درد دامدار نخواهد خورد.

   عباس یوسفی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه دامداران گیلان منتظر حمایت دولت جدید هستند، اظهار کرد: همچنان قیمت خرید شیر از دامداران همان 4500 است و دیدگاهی وجود ندارد که شیر افزایش قیمت پیدا کند.

وی افزود: گویا مسئولین مربوطه منتظرند دامداران دامهایشان را به کشتارگاه بفرستند و بعدا برای حمایت دامداران تصمیم بگیرند و این نوش داروها بعدا دیگر به درد دامدار نمی خورد.

یوسفی با بیان اینکه فشار بر دامداران را کسی رصد نمی کند و فقط تمرکزها بر قیمت فروش شیر است ادامه داد: قرار بود شیر لیتری 6500 تومان از دامداران خریداری شود که دستوری در این خصوص به کارخانجات لبنی داده نشده است.

مدیر اتحادیه دامداران گیلان خاطرنشان کرد: ما منتظریم دولت جدید فکری اساسی برای دمداران کند و مسئولینی بر سرکار بیایند که از مشکلات کشاورزی و دامداری مطلع باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیل شدن دامداری گیلان در صورت بی توجهی به مشکلات دامداران

تعطیل شدن دامداری گیلان در صورت بی توجهی به مشکلات دامداران