مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 06:052021-08-03سياسي

ابتلا به کرونای دلتا در قزوین رو به افزایش است/ ظرفیت بیمارستان ها در حال تکمیل


جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین با اعلام اینکه تعداد بیماران کرونایی از نوع دلتا به سرعت در حال افزایش است، گفت: از ابتدای شیوع کرونا در کشور، - ایسنا/قزوین جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین با اعلام اینکه تعداد بیماران کرونایی از نوع دلتا به سرعت در حال افزایش است، گفت: از ابتدای شیوع کرونا در کشور، در روز گذشته دوشنبه 11 مرداد بیشترین آمار بستری در بیمارستان های استان ثبت شد.

منوچهر حبیبی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تخت های بیمارستان های استان قزوین در حال پر شدن است، تعداد بیماران کرونایی از نوع دلتا به سرعت در حال افزایش است.

از ابتدای شیوع کرونا در کشور، در روز گذشته دوشنبه 11 مرداد بیشترین آمار بستری در بیمارستان های استان ثبت شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر حدود 700 بیمار کرونایی در بیمارستان ها بستری هستند، متأسفانه رعایت پروتکل ها به پایین ترین حد خود و به کمتر از 40 درصد رسیده است.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین با اشاره به اینکه متأسفانه بیماری و نوع جدید کرونا، برخی از مسئولان درمان را نیز گرفتار کرده است، خاطرنشان کرد: سرعت ابتلا، قابل کنترل نبوده مگر اینکه به پروتکل ها ازجمله استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمعات اهتمام د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلا به کرونای دلتا در قزوین رو به افزایش است/ ظرفیت بیمارستان ها در حال تکمیل

ابتلا به کرونای دلتا در قزوین رو به افزایش است/ ظرفیت بیمارستان ها در حال تکمیل