مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 11:152021-08-02اقتصادي

شاهین از زبان شاهین سوارها


شاهین به عنوان یکی از جدیدترین سدان های بازار ایران تا حالا در جلب توجه خریدارانش موفق بوده و توانسته تبدیل به خودرویی محبوب در بازار شود.

- به نقل از سایپا، بیشتر کسانی که برای اولین بار پشت فرمان پرچمدار فعلی محصولات سایپا نشستند چندان انتظار نداشتند که با خودرویی متفاوت نسبت به دیگر سدان های داخلی همچون تیبا یا ساینا مواجه شوند.

تصور این افراد آن بود که شاهین هم خودرویی است که چون تازه به بازار آمده تب و تابی ایجاد کرده و این موج به زودی خواهد خوابید.

اما تجربه رانندگی طولانی مدت اولین کسانی که همزمان با آغاز سال 1400 پشت شاهین نشستند و الان بین دو تا سه هزار کیلومتر را با آن رانندگی کرده اند، نشان می دهد که شاهین خودرویی نیست که داستانش به این زودی ها در بازار تمام شود.

اما چرا شاهین اینقدر زود تبدیل به خودروی محبوب خریداران شد؟ تجربه معمول ما از خودروهای داخلی احساس عذابی وحشتناک در مسیرهای سربالایی و جاده های خارج از شهر است.

در تابستان هم معمولاً جرأت نمی کنیم زیاد از کولر استفاده کنیم تا مبادا به موتور ماشین فشار زیادی وارد شود و کارمان به تعمیرگاه بکشد.

اما شاهین این گونه نیست.

یکی از خریداران این خودرو که تا الان بیش از 2500 کیلومتر را با شاهین طی کرده و تجربه رانندگی در بیرون از شهر را داشته، درباره این خودرو در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهین از زبان شاهین سوارها

شاهین از زبان شاهین سوارها