مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 04:152021-08-02اقتصادي

مقرری بگیران بیمه بیکاری در زنجان به 2630 نفر کاهش یافته است


مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در استان زنجان از چهار هزار و 300 نفر به دو هزار و 630 نفر کاهش یافته است.

- با بیان اینکه بیش از 53 درصد جمعیت استان زنجان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، گفت: این بیمه 18 نوع خدمت به مردم ارائه می دهد.

وی اظهار کرد: بیش از هفت هزار زن خانه دار هم تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی می باشند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: زنان خانه داری که فاقد هر نوع شغل هستند با پرداخت حق بیمه از مزایای بیمه می توانند استفاده کنند و حداکثر سن بانوان برای بیمه به 50 سال رسیده و استقبال بانوان خانه دار در استان زنجان از این بیمه خوب است.

وی گفت: زنان خانه دار با داشتن 20 سال سابقه و 55 سال سن و یا 30 سال سابقه و 45 سال می توانند از مزایای بازنشستگی استفاده کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان ابراز داشت: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان بیمه گر اجتماعی است و ماموریت این نهاد تحت پوشش قرار دادن کارگران و کارکنان مزد و حقوق بگیر به صورت اجباری و صاحبان حرفه و مشاغل آزاد به صورت اختیاری است.

علیاری تصریح کرد: تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری استان زنجان چهار هزار و 300 نفر بود که امروز به دو هزار و 630 نفر کاهش یافته و این نشان می دهد طی چند سال گذشته اشتغال خوبی در استان ایجاد شده است و سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقرری بگیران بیمه بیکاری در زنجان به 2630 نفر کاهش یافته است

مقرری بگیران بیمه بیکاری در زنجان به 2630 نفر کاهش یافته است