مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 02:002021-08-01اقتصادي

دوچرخه های اشتراکی از بهترین اقدامات مدیریت شهری بود


پروژه دوچرخه های اشتراکی در نظر شهروندان یکی از بهترین کارهای مدیریت شهری در سال های اخیر بوده که به احداث مسیرهای دوچرخه سواری و کسب عنوان شهر ملی دوچرخه برای شیراز منجر شد.

- ایسنا/فارس عضو شورای شهر شیراز گفت: پروژه دوچرخه های اشتراکی در نظر شهروندان یکی از بهترین کارهای مدیریت شهری در سال های اخیر بوده که به احداث مسیرهای دوچرخه سواری و کسب عنوان شهر ملی دوچرخه برای شیراز منجر شد.

سولماز دهقانی عصر یکشنبه 10 مرداد در آخرین جلسه شورای شهر شیراز با بیان اینکه شورای پنجم با کسب بیشترین رای در ادوار انتخابات شوراها و با شعار فرهنگ محوری و انسان محوری بر سر کار آمد، گفت: در دو سال اول اولویت برنامه ریزی ها و تخصیص بودجه را به پروژه های زخم خورده ای داد که بعضا یکی دو ماه پیش از شروع به کار شورای پنجم کلنگی زنی شده و مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده بود.

او افزود: در شرایطی که تورم از حدود 10 درصد به حدود 40 درصد در سال 99 رسیده بود و اوج گرفتن قیمت دلار و پرداخت ماهانه 180 میلیارد تومان حقوق و مزایا انجام و اتمام پروژها را با دشواری مواجه ساخته بود، افزایش قیمت مصالح پیمانکاران بسیاری را به خاتمه پیمان واداشت و شروع دوباره پروژها را با مشکل روبرو ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوچرخه های اشتراکی از بهترین اقدامات مدیریت شهری بود

دوچرخه های اشتراکی از بهترین اقدامات مدیریت شهری بود