مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 20:452021-08-01بين الملل

ناکامی تروریست ها در انهدام دو دکل برق در الانبار


تیم رسانه امنیتی عراق اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور طرح تروریستها برای انفجار دو دکل انتقال برق در استان الانبار را خنثی کردند.

- به نقل از رسانه های عراقی، تیم رسانه امنیتی عراق اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور موفق شده اند یک طرح تروریستی را که طبق آن قرار بود دو دکل انتقال برق در استان الانبار منهدم شود، خنثی سازی کنند.

این در حالی است که پیش از این، مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق از بازداشت یک تروریست تکفیری موسوم به مفتی داعش در استان الانبار در غرب این کشور، خبر داده بود.

بر اساس این گزارش، این تروریست پیشتر عهده دار منصب مفتی عناصر داعش بود و چند فرزند وی در نبردهای آزادسازی شهرهای اشغال شده به دست نیروهای امنیتی عراق به هلاکت رسیده بودند.

مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق تأکید کرد: نیروهای عراقی توانستند این تروریست داعشی را در روستای نزوه در منطقه الرمانه واقع در القائم استان الانبار دستگیر کنند .

گفتنی است علی الوائلی کارشناس امور امنیتی عراقی پیش از این نسبت به نقاط ضعفی که تروریست ها از آن برای هدف قرار دادن زیرساختها در برخی استان های عراق بهره می برند، هشدار داده بود.

وی در این باره گفته بود: برخی مناطق برغم انجام عملیات نظامی همچنان کانون تروریست های داعشی است از جمله در دیالی و برخی مناطق صلاح ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی تروریست ها در انهدام دو دکل برق در الانبار

ناکامی تروریست ها در انهدام دو دکل برق در الانبار