مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 14:402021-08-01پزشكي

قزوینی ها به دنبال تزریق واکسن برکت هستند


رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: استقبال قزوینی ها از واکسیناسیون بسیار خوب است و در این میان میل به تزریق واکسن ایرانی برکت بیشتر است و افراد خواهان تزریق برکت هستند.

- ایسنا/قزوین رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: استقبال قزوینی ها از واکسیناسیون بسیار خوب است و در این میان میل به تزریق واکسن ایرانی برکت بیشتر است و افراد خواهان تزریق برکت هستند.

پیمان نامدار در ستاد مقابله با کرونا استان قزوین که یکشنبه 10 مرداد در سالن استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: ما هنوز در دامنه پیک پنجم قرار داریم و به قله نرسیده ایم اما تعداد بیماران برابر با زمانی است که در قله پیک چهارم قرار داشتیم.

وی افزود: هفته بسیار سختی در استان داریم و امیدوارم با نیروی انسانی موجود و با همکاری از سپاه و سایر مراکز بتوانیم از این پیک عبور کنیم، در حال حاضر رفت و آمدها و مراودات در استان قزوین افزایش پیدا کرده است چرا که اغلب پدر و مادرها واکسن دریافت کرده اند و مردم تصور می کند که با دریافت یک دز واکسن ایمن ایجاد می شود و همین امر باعث می شود رعایت پروتکل ها کاهش یابد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار کرد: در حال حاضر سن افرادی که در بیمارستان ها به دلیل ابتلا به کرونا بستری می شوند کاهش پیدا کرده است و شاهد بستری شدن افراد در سنین جوانی هستیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوینی ها به دنبال تزریق واکسن برکت هستند

قزوینی ها به دنبال تزریق واکسن برکت هستند