مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 08:452021-08-01فرهنگي

پخش سه سریال در شبکه های مختلف رادیویی


سه نمایش رادیویی «سال های سربی»، «روزی که برکت آمد» و «دوسیه» از سه شبکه رادیویی فرهنگ، جوان و نمایش پخش می شوند.

- به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، نمایش سال های سربی درامی با مضمون سیاسی- اجتماعی است که وقایع آن از سال های آخر حکومت رضا شاه آغاز و تا کودتای بیست و هشتم مرداد ماه ادامه می یابد.

در این نمایش، شنونده ضمن دنبال کردن یک درام عاشقانه جذاب با جریان های اجتماعی و رویدادهای سیاسی که منجر به سقوط دولت ملی مصدق شد آشنا شده و با شخصیت های نمایش آشنا می شود.

سال های سربی به نویسندگی مرضیه رشید بیگی، سردبیری: مجید نظری نسب، کارگردانی: جواد پیشگر، تهیه کنندگی: شهریار کرمی، افکتوری: محمدرضا قبادی فر، صدابرداری: جعفر جودتی و با بازی شهین نجف زاده، مونا صفی، محمدرضا علی، عبدالعلی کمالی، رامین پورایمان، رویا فلاحی، راضیه مومیوند، علی میلانی، محمدرضا قلمبر، محمد شریفی مقدم، سوسن مقصودلو، شیرین سپه راد، ایوب آقاخانی، شهریار حمزیان و مهرداد مهماندوست هر روز ساعت یک بامداد و 15:30 از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت 3 بامداد روی آنتن رادیو فرهنگ می رود.

نمایش رادیویی روزی که برکت آمد داستان مادربزرگ مقتدر یک خانواده است که به کما رفته و داماد بزرگ او زمام امور را به دست گرفته و قصد دارد با باجناقش زمین های ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش سه سریال در شبکه های مختلف رادیویی

پخش سه سریال در شبکه های مختلف رادیویی