مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 05:552021-08-01بين الملل

پادشاه مراکش: وضعیت فعلی روابط با الجزایر راضی کننده نیست


پادشاه مراکش با تاکید بر اینکه روابط فعلی کشورش با الجزایر راضی کننده نیست، بار دیگر از رییس جمهور الجزایر خواست در اولین فرصتی که مناسب می داند، - پادشاه مراکش با تاکید بر اینکه روابط فعلی کشورش با الجزایر راضی کننده نیست، بار دیگر از رییس جمهور الجزایر خواست در اولین فرصتی که مناسب می داند، همکاری هایی را برای تقویت روابط دو کشور آغاز کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت هسپرس مراکش، محمد ششم، پادشاه مراکش در سخنرانی که به مناسبت سالروز به تخت نشستن خود داشت، در راستای عبور از تنشی که طی چند هفته گذشته میان مراکش و الجزایر شدت یافته، بار دیگر از عبد المجید تبون، رییس جمهور الجزایر برای همکاری با هم در اولین فرصت مناسب جهت تقویت روابط برادرانه دو کشور که ملت هایشان در طول چند سال مبارزه مشترک ایجاد کردند، دعوت کرد.

محمد ششم اظهار کرد: مراکش و الجزایر بیشتر از دو کشور همسایه بوده و در واقع دوقلوهای کاملی هستند، وضعیت فعلی این روابط ما را راضی نمی کند، به نفع دو ملت نبوده و از طرف بسیاری از کشورها پذیرفته نیست.

پادشاه مراکش در ادامه گفت: باورم این است مرزهای باز وضعیت عادی میان دو کشور همسایه و دو ملت برادر است چرا که بستن مرزها با یک حق عادی و اصل قانونی که در منشورهای بین المللی از جمله قرارداد مراکش برای تاسیس اتحادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پادشاه مراکش: وضعیت فعلی روابط با الجزایر راضی کننده نیست

پادشاه مراکش: وضعیت فعلی روابط با الجزایر راضی کننده نیست