مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 04:052021-08-01سياسي

عملیات ساخت سایت های آب شیرین کن تورگان و باسعیدو بزودی عملی می شود


رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: توافق واگذاری زمین برای سایت های آب شیرین کن تورگان و باسعیدو صورت گرفت.

- ایسنا/هرمزگان رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: توافق واگذاری زمین برای سایت های آب شیرین کن تورگان و باسعیدو صورت گرفت.

احمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، افزود: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته توافق واگذاری زمین برای سایت های آب شیرین کن تورگان و باسعیدو صورت گرفت و ظرف هفته جاری این موضوع از طریق تفاهم نامه میان آبف و منطقه آزاد قشم عملی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تنها منبع تامین آب جزیره قشم شیرین سازی آب دریاست، اضافه کرد: در این راستا اقداماتی برای احداث آب شیرین کن های جدید در دستور کار آبفا قرار گرفته که امیدواریم با اتمام انها وضعیت آب روستاهای این شهرستان بهبود یابد.

این نماینده مجلس با اشاره به برگزاری نشست مشترک به همراه مدیرعامل آبفا هرمزگان و مدیرعامل منطقه آزاد قشم، عنوان کرد: با مذاکره انجام شده و بررسی طرح های در دست اجرا، توافق اولیه برای ایجاد زیرساخت و تجهیزات با هدف بهبود وضعیت تامین و توزیع آب در روستاهای جزیره قشم صورت گرفت.

مرادی با بیان اینکه واگذاری زمین برای احداث آب شیرین کن یکی از دغدغه های آبفا بود، خاطرنشان کرد: مدیرعامل منطقه آزاد قشم موافقت خود را با تحویل زمین برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ساخت سایت های آب شیرین کن تورگان و باسعیدو بزودی عملی می شود

عملیات ساخت سایت های آب شیرین کن تورگان و باسعیدو بزودی عملی می شود