مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 00:552021-07-31فرهنگي

اکران آنلاین با «گورکن» جان می گیرد/ کاش شرایط این چنین نبود


کاظم ملایی کارگردان فیلم سینمایی «گورکن» بیان کرد که این فیلم به زودی به صورت آنلاین به نمایش در می آید و امید دارد که با استقبال سینمادوستان مواجه شود.

- کاظم ملایی کارگردان فیلم سینمایی گورکن بیان کرد که این فیلم به زودی به صورت آنلاین به نمایش در می آید و امید دارد که با استقبال سینمادوستان مواجه شود.

کاظم ملایی کارگردان فیلم سینمایی گورکن در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اکران این فیلم گفت: گورکن قرار بود دو ماه پیش با بازگشایی مجدد سینماها و برخورداری از بسته های حمایتی سازمان سینمایی اکران شود که شورای صنفی نمایش و سینماداران سیاست نمایش آثار کمدی را در پیش گرفتند تا دوباره اکران سینماها را به جریان بیندازند از طرفی شرایط حمایتی سازمان سینمایی برای اکران فیلم ها بسیار تغییر کرد درواقع به این نحو شد که دو و نیم میلیارد از سوی این سازمان به فیلم هایی تعلق بگیرد که فروششان در گیشه از مرز پنج میلیارد گذشته باشد که این اتفاق برای فیلم های اجتماعی مثل گورکن بسیار بعید بود.

چون این فیلم اصلاً یک اثر کمدی نیست از سوی دیگر امروز وضعیت شیوع کرونا در اکثر استان ها همچنان قرمز است و هر لحظه بیم تعطیلی سینماها می رود برای همین تصور می کنم در حال حاضر بهترین تصمیم برای فیلم هایی مثل فیلم ما اکران آنلاین است که گورکن در آینده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران آنلاین با «گورکن» جان می گیرد/ کاش شرایط این چنین نبود

اکران آنلاین با «گورکن» جان می گیرد/ کاش شرایط این چنین نبود