مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 17:552021-07-31سياسي

افتتاح پروژه آب رسانی به 4 روستا در شهرستان بابل


فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: پروژه آب رسانی به 4 روستا در شهرستان بابل با پروژه انتقال آب آشامیدنی سالم به چهار روستای محروم از آب شرب سالم بخش بندپی غربی بابل به طول 14 کیلومتر در طول چهار ماه با تلاش های بی وقفه قرارگاه پیشرفت و مشارکت مومنانه بنیاد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابل، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز در آیین افتتاح پروژه های آب رسانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا و با مشارکت بنیاد خیریه حاج اکبر ابراهیمی برگزار شد، اظهار کرد: نوکری باید شکل و شیوه آن در عمل مشخص شود، با کار جهادی بچه های همین شهرستان خوشحالی به مردم این منطقه تقدیم شد.

  وی گفت: ما اگر نوع مدیریت مان جهادی باشد می توانیم با کمک مردم زودتر کارها را به سرانجام برسانیم، کسی تصور نمی کرد 14 کیلومتر لوله کشی خط اصلی و دو کیلومتر لوله کشی فرعی ظرف مدت پنج ماه انجام شود ولی با همکاری استانداری و آبفای استان و شهرستان این امر محقق شد.

مسلمی تصریح کرد: عمدتا کار مجلس شورای اسلامی گفت: اینجا آب هست ولی مردم تشنه هستند و این باورکردنی نیست، از مردمی که رنج بی آبی و تشنگی را تحمل کردند عذرخواهی کرده و خرسندیم که این کار با کمک خیر بزرگوار، سپاه کربلا و شرکت آب و فاضلاب استان انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه آب رسانی به 4 روستا در شهرستان بابل

افتتاح پروژه آب رسانی به 4 روستا در شهرستان بابل