مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 10:002021-07-31حوادث

گروه جعل اسناد و فرار مالیاتی در سروستان متلاشی شد


جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران انتظامی شهرستان سروستان موفق شدند با دستگیری 5 نفر، 33 میلیارد ریال فاکتورسازی، جعل اسناد و فرار مالیاتی را کشف کنند.

- ایسنا/فارس جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران انتظامی شهرستان سروستان موفق شدند با دستگیری 5 نفر، 33 میلیارد ریال فاکتورسازی، جعل اسناد و فرار مالیاتی را کشف کنند.

سردار یوسف ملک زاده بیان کرد: در پی اعلام امت حزب الله مبنی بر وقوع یک سری جرائم و تخلفات سازمان یافته و سیستماتیک از جمله سند سازی، فرار مالیاتی، جعل فاکتور و سوء استفاده از موقعیت شغلی در 2 اداره دولتی در شهرستان سروستان، بلافاصله ماموران انتظامی تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پلیس فارس، او افزود: مأموران دریافتند که مسئول امور مالی و حسابداری یکی از ادارات با همکاری یک پیمانکار و 3 نفر دیگر (شاغل در یکی دیگر از ادارات دولتی) اقدام به سند سازی، فرار مالیاتی، جعل فاکتور و سوء استفاده از موقعیت شغلی خود کرده اند.

جانشین فرمانده انتظامی فارس عنوان کرد: مأموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی هر 5 نفر را دستگیر کنند.

ملک زاده با بیان اینکه هر 5 نفر برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، گفت: در بازرسی از منزل متهم اصلی پرونده که مسئول امو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه جعل اسناد و فرار مالیاتی در سروستان متلاشی شد

گروه جعل اسناد و فرار مالیاتی در سروستان متلاشی شد