مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 08:152021-07-31سياسي

وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در خراسان شمالی ضعیف است


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی برخورد با تالارهای متخلف، ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در تمام شهرستان ها، عدم کوتاهی در اجرای مصوبات ستاد کرونا را مورد تاکید و توجه قرار داد و گفت: - ایسنا/خراسان شمالی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی برخورد با تالارهای متخلف، ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در تمام شهرستان ها، عدم کوتاهی در اجرای مصوبات ستاد کرونا را مورد تاکید و توجه قرار داد و گفت: فعالیت ستاد کرونا تا ریشه کنی این ویروس ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بیگ زاده، 9 مردادماه، در ستاد استانی مبارزه با کرونا، با تاکید بر اینکه فعالیت ستاد کرونا تا ریشه کنی این ویروس ادامه دارد، افزود:برگزاری هرگونه مراسم عروسی و عزا باید مطابق با رنگ بندی شهرستان ها انجام شود و تخلف از این قوانین موجب برخورد جدی و قاطعانه دستگاه های اجرایی متولی می شود.

وی با بیان اینکه وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان ضعیف است، تصریح کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی باید با شدت بیشتری پیگیری شود تا جامعه بیش از این آلوده نشود.

بیگ زاده بیان کرد: فارغ از تغییر دولت، وظیفه ما خدمتگزاری به مردم است لذا تمام مدیران دستگاه های اجرایی استان و فرمانداران باید در اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا کوتاهی نکنند د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در خراسان شمالی ضعیف است

وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در خراسان شمالی ضعیف است