مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 08:052021-07-31حوادث

خراسان رضوی/ حکم متفاوت یک قاضی برای متهم


متهم مکلف به انجام 200 ساعت خدمت عمومی رایگان در راستای حفظ و پاکیزگی محیط پارک و کاشت درخت و سایر اقدامات مد نظر شهرداری شد و بعد از اتمام زمان مقرر نسبت به اخذ نامه از نهاد مزبور مبنی بر تایید اقدامات انجام شده ارائه کند.

- شخصی که در یک مکان عمومی ایجاد رعب و وحشت کرده بود به 200 ساعت خدمت عمومی برای شهرداری محکوم شد.

مصطفی عرب قاضی شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خواف در گفت وگو با ایلنا گفت: متهم در پارک کوهستانی معراج خواف که یکی از شلوغ ترین مکان های تفریحی شهرستان است، با حرکات مخاطره آمیز، مارپیچ و نمایشی موجبات ناراحتی، ترس و وحشت مردم شهرستان شده بود و این رفتار نامبرده منجر به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرجع انتظامی علیه وی در دادسرا می گردد.

عرب در ادامه افزود: با توجه به اینکه متهم فاقد سابقه کیفری موثر بود و همچنین اظهار ندامت کرده بود، مرجع قضایی با رعایت مصلحت و به استناد ماده 81 قانون آیین دادرسی کیفری موافقت خود را با قرار تعلیق تعقیب نامبرده را به مدت 6 ماه صادر و اعلام نمود.

جانشین دادستان عمومی و انقلاب خواف در ادامه اظهار داشت: متهم مکلف شد ظرف 3 ماه آینده در راستای ارائه خدماتی در جهت رفع یا کاهش آثار زیان بار مادی یا معنوی ناشی از جرم، اقدام به مراجعه به شهرداری خواف (متولی پارک معراج) و انجام 200 ساعت خدمت عمومی رایگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی/ حکم متفاوت یک قاضی برای متهم

خراسان رضوی/ حکم متفاوت یک قاضی برای متهم