مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 07:002021-07-31سياسي

نذر تنفس با اهدای کپسول اکسیژن در سپیدان انجام شد


مدیر روابط عمومی هیات انصارالحسین مشهد الرضا از نذر تنفس و توزیع 30 کپسول های اکسیژن به بیماران بستری در منازل شهرستان سپیدان خبر داد.

- ، از توزیع بسته های نذری متفاوت در شهرستان سپیدان خبر داد و گفت: امسال در اقدامی متفاوت از سوی هیأت انصار الحسین مشهد الرضا و هیأت رزمندگان اسلام 30 کپسول های اکسیژن توسط خیرین در قالب نذر تنفس به بیماران بستری نیازمند در منازل توزیع شد.

وی همچنین به توزیع بسته های معیشتی و اقلام و کمک های مومنانه در بین مردم و اهالی شهرستان سپیدان اشاره کرد و گفت: توزیع بسته های گوشت قربانی در قالب بسته های معیشتی به همراه سایر اقلام ضروری مانند برنج و روغن و رب و شکر، بین نیازمندان و خانواده های تحت پوشش نیز در این شهرستان توزیع گردید.

احمد پور اردکانی اضافه کرد: برپایی کاروان بزرگ شادی پیمایی با خودروهای مزین به نام مبارک مولی الموحدین همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله اقدامات هیأت انصار الحسین سپیدان است.

او ادامه داد: توزیع بیش از یک هزار پرس غذای گرم و 2 هزار و 500 بسته شیرینی و شکلات و توزیع کپسول اکسیژن جهت بیماران کرونایی بستری در منزل، از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط این هیئت بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، کلیه برنامه های این هیأت در فضای باز و با رعایت تمام دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی انجام گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نذر تنفس با اهدای کپسول اکسیژن در سپیدان انجام شد

نذر تنفس با اهدای کپسول اکسیژن در سپیدان انجام شد