مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 06:502021-07-31سياسي

زن محور فرهنگی تربیتی خانواده است/ خانواده، محور حکمرانی در جامعه اسلامی


کارشناس خانواده در جشن بانوان علوی به تشریح وظایف بانوان در عصر جدید پرداخت و گفت: یک محور فرهنگی تربیتی در خانواده برای زن قرار داده شده است که برای حفظ خانواده و تعالی آن نقش و ابزار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مریم اردبیلی عصر روز گذشته در جشن بانوان علوی، ضمن تبریک ایام و ابراز امیدواری از اقدامات فرهنگی در اصفهان، اظهار کرد: در نگاه دینی ما، الگوی تربیت و تعالی و حتی الگوی حکمرانی و حاکمیت انسان، اگر بنا باشد منجر به تعالی انسان شود، مستلزم دیدگاه و رویکردی است که امروزه دنیا در حال خالی شدن از آن است و آن نگاه خانواده محوری است.

خانواده، محور حکمرانی در جامعه اسلامی این کارشناس خانواده در ادامه بیان کرد: نه اینکه بگوییم خانواده خوب است، نه اینکه بگوییم خانواده را باید حمایت کنیم، خانواده باید محور حکمرانی در جامعه اسلامی باشد، یعنی هر اتفاق مثبتی در جهت پیشرفت و تعالی یک جامعه بخواهد اتفاق بیفتد، از بستر خانواده باید باشد.

وی در خصوص اینکه در طول این زمان چه اتفاقی برای خانواده های ما افتاده است، خاطرنشان کرد: خانواده به مرور در زندگی مدرن عصر جدید، کمرنگ شده، یعنی عملکردهای خود را از دست داده است، ما خاندان های گسترده ای داشتیم که برای ازدواج و فرزندآوری بچه هایش و حمایت از آن ها برنامه ریزی می کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زن محور فرهنگی تربیتی خانواده است/ خانواده، محور حکمرانی در جامعه اسلامی

زن محور فرهنگی تربیتی خانواده است/ خانواده، محور حکمرانی در جامعه اسلامی