مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 03:002021-07-30سياسي

متکدیان چاقوکش و خودزن، بلای شهر قزوین


مسوول ساماندهی امور متکدیان شهر قزوین گفت: متکدیان چاقوکش و خودزن، بلای شهر قزوین هستند که جمع آوری و ساماندهی آنها با چالش ها و مشکلات زیادی مواجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محسن رحیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به چالش های جمع آوری متکدیان اشاره کرد و افزود: متکدی کسی است که با مظلوم نمایی برای جلب اعتماد مردم تلاش می کند ، از این رو جمع آوری متکدیان کاری سخت، طاقت فرسا و خطرناک است.

وی اضافه کرد: یک متکدی که در ظاهر نزد شهروندان مظلوم، فرتوت، پیر و از کارافتاده به نظر می رسد ولی وقتی با نیروهای مرکز مواجه می شود چاقو می کشد.

رحیمی گفت: این فرد در این وضعیت یا چاقو را تهدیدی برای زدن نیروهای مرکز قرار می دهد یا در ملا عام خودزنی می کند که شرایط برای جمع آوری او، بسیار سخت می شود.

وی افزود: در شهر قزوین با متکدیان مواجه هستیم که تهدید به خودزنی می کنند و شگرد آنها بویژه بانوان این است و وقتی نیروهای مرکز به سمت آنها می روند در وسط چهارراه خود را به زمین می اندازند تا چهارراه بسته و تجمع مردمی ایجاد شود و نیروها موفق به جمع آوری آنها نشوند.

این مسوول با بیان اینکه شرایط برای جمع آوری متکدیان به شدت سخت است، افزود: به کودک متکدی گفته شده است که اگر شرایط را حساس دیدی، داد و بیدا و گریه و فریاد کن و خود را به زمین بینداز تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متکدیان چاقوکش و خودزن، بلای شهر قزوین

متکدیان چاقوکش و خودزن، بلای شهر قزوین