مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 17:402021-07-30ورزشي

پرسپولیس قهرمان لیگ بیستم شد/ جام پنجم روی دستان کاپیتان سیدجلال


تیم فوتبال پرسپولیس که در چهار دوره گذشته رقابتهای فوتبال لیگ برتر عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده بود، با پیروزی برابر پیکان درهفته پایانی برای پنجمین بار متوالی جام را بالای سر برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هفته سی ام و پایانی بیستمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر از ساعت 21:15 دقیقه امروز جمعه به طور همزمان با برگزاری هشت دیدار برگزار خواهد شد.

در یکی از مهمترین دیدارها که می تواند به طور مستقیم تکلیف قهرمانی را مشخص کند، تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه شهدای شهر قدس مهمان تیم پیکان است.

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار با پیکان در دیگر دیدار مهم تعیین کننده قهرمان تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان است.

این دیدار برای تیم سپاهان از اهمیت بالایی برخودار است.

هر چند چشم آنها به ورزشگاه شهدای شهر قدس است تا از نتیجه دیدار پرسپولیس خبردار شوند.

ترکیب ابتدایی تیم فوتبال استقلال برابر سپاهان در انتهای جدول هم تیم های سایپا، نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن در تلاش هستند تا با گرفتن نتیجه مطلوب در لیگ برتر بمانند.

نتایج دیدارهای هفته پایانی لیگ بیستم به شرح زیر است: * صنعت نفت آبادان 2 - ماشین سازی تبریز یک گل: عبدالله ناصری(9)، طالب ریکانی(52) برای صنعت نفت - محمدامین اسدی(45) برای ماشین سازی * آلومینیوم اراک ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس قهرمان لیگ بیستم شد/ جام پنجم روی دستان کاپیتان سیدجلال

پرسپولیس قهرمان لیگ بیستم شد/ جام پنجم روی دستان کاپیتان سیدجلال