مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 11:152021-07-30سياسي

امام جمعه مهریز: مسئولان باید توجه بیشتری به روستاییان داشته باشند


امام جمعه مهریز با بیان این که بحث توزیع عادلانه خدمات باید در دستور کار ویژه مسئولان و دست اندرکاران نظام قرار گیرد، گفت: مسئولان در دولت جدید باید توجه بیشتری به روستاییان داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: رعایت تقوا و نظم یکی از اموری است که باعث سعادت انسان می شود.

کسی که خودش را همیشه در محضر خدای متعال بداند و بداند که خدا شاهد اعمال و رفتار و گفتار اوست و به این باور برسد که خود را در محضر پروردگار بداند هرگز آلوده گناه و معصیت و دچار هوای نفس نمی شود.

وی با تبریک میلاد امام موسی کاظم (ع) افزود: ایشان الگوی مهربانی سخاوت است که پیامبر اکرم (ص) در حدیثی با فضیلت در رابطه با ولایت اهل بیت (ع) می فرمودند که چه اثری دارد ولایت این بزرگواران.

امام جمعه مهریز با اشاره به برگزاری کاروان های عید غدیر، اطعام و کمک به فقرا و نیازمندان در این ایام بیان کرد: انشالله این سنت هرساله استمرار داشته باشد که به این روز اهمیت دهیم.

حجت الاسلام محی الدینی با اشاره به حدیثی از پیامبر (ص) در رابطه با اثر ولایت امام موسی کاظم(ع) ادامه داد: هرکس که دوست دارد خداوند را پاک از همه آلودگی ها و گناهان ملاقات کند باید ولایت و امامت امام موسی کاظم (ع) را بپذیرد یعنی ره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه مهریز: مسئولان باید توجه بیشتری به روستاییان داشته باشند

امام جمعه مهریز: مسئولان باید توجه بیشتری به روستاییان داشته باشند