مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 09:552021-07-30سياسي

گزارش فراحزبی پارلمان انگلیس از نژادپرستی پلیس این کشور


کمیته امور داخلی پارلمان انگلیس در گزارشی فراحزبی، نابرابری نژادی و نژادپرستی نهادینه شده در میان نیروهای پلیس این کشور را غیر قابل توجیه توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گزارش فراحزبی پارلمان ، این گزارش که از سوی کمیته امور داخلی مجلس عوام انگلیس تهیه شده است، پیشرفت ناچیز در مقابل تبعیض نژادی با گذشت 22 سال از آزاد شدن قاتلان یک شهروند سیاه پوست را مورد انتقاد شدید قرار می دهد و نژادپرستی نهادینه شده را علت آن توصیف می کند.

در این گزارش از ناتوانی پلیس در ایجاد اصلاحات در میان خود و اقدامات ناکافی هردو حزب اصلی کشور برای جدی گرفتن عدالت نژادی مورد سرزنش قرار گرفته است.

این گزارش همچنین ریشه های عمیق و تداوم نابرابری نژادی در انگلیس را محکوم کرده و متذکر می شود رهنمودها و توصیه ها در این باره، به مدت دو دهه نادیده گرفته شده یا دنبال نشده است.

بر همین اساس، نابرابری نژادی همچنان بر زندگی اقلیت های انگلیسی و به ویژه سیاه پوستان تأثیر می گذارد و این امر به هیچ شکلی قابل توضیح یا توجیه نیست.

طبق این گزارش، این واقعیت که افراد سیاه پوست 9 برابر بیشتر از سفیدپوستان در ایستگاه های ایست و بازرسی انگلیس و ولز متوقف می شوند و مشخص می شود اکثریت آن ها خطایی مرتکب نشده اند، نشانگر نابرابری های غیر قابل توجیه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش فراحزبی پارلمان انگلیس از نژادپرستی پلیس این کشور

گزارش فراحزبی پارلمان انگلیس از نژادپرستی پلیس این کشور