مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 14:552021-07-29ورزشي

استکی: می توانستیم بهتر از این نتیجه بگیریم/ شرمنده هواداران هستیم


بعد از بازی سپاهان فقط می توانستیم روی مسائل روحی بازیکنان کار کنیم که فشار زیادی را تحمل کردند، با پنالتی که خراب شد از لحاظ روحی افت زیادی را کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حسن استکی در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان اظهار داشت: بعد از بازی سپاهان فقط می توانستیم روی مسائل روحی بازیکنان کار کنیم چون بازی سنگینی بود، بازی خوبی را به نمایش گذاشتند ولی به دلیل فشار زیادی که روی بازیکنان هست و با پنالتی که خراب شد از لحاظ روحی افت زیادی را کردیم.

مربی ذوب آهن ادامه داد: می توانستیم بهترین از این نتیجه بگیریم، امسال هم مانند پارسال سرنوشت ما به بازی آخر خورد و تا آخرین ثانیه های لیگ باید فشار را تحمل کنیم؛ امیدوارم بتوانیم فردا بازی خوبی ارائه دهیم تا عیدی خوبی را هواداران ذوب آهن و مردم اصفهان بدهیم.

وی بیان داشت: از تمام هواداران و باشگاه ذوب آهن که حمامی تیم بودند تشکر می کنیم و شرمنده هستیم که باید تا لحظه آخر فشار را تحمل کنند، امیدوارم دعای خیر پشت تیم باشد تا ان شاءالله تیمی که سابقه 50 ساله دارد، در لیگ ماندگار شود و فصل بعدی مانند سال های قبل تیم خوبی بسته شود و نتایج خوبی بگیرد.

مربی ذوب آهن در خصوص محرومان و مصدومان این بازی عنوان داشت: قاسم حدادی فر مصدوم  و شهاب گردان و میلاد جهانی محرومان تیم ذوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکی: می توانستیم بهتر از این نتیجه بگیریم/ شرمنده هواداران هستیم

استکی: می توانستیم بهتر از این نتیجه بگیریم/ شرمنده هواداران هستیم